به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام با وجود یک شروع نسبتا خوب، در خانه مقابل ایتون ویلا شکست خورد و به اولین تیم لیگ برتری تاریخ تبدیل شد که بعد از پیروزی در 10 مسابقه ابتدایی، 3 شکست پیاپی را متحمل می‌شود. آنگه پوستکوگلو بعد از بازی در مورد نتیجه و مصدومیت رودریگو بنتانکور ناامید به نظر می رسید.

مصدومیت بنتانکور در نیمه اول؟
"مطمئن نیستم چه مصدومیتی دارد. از مصدومیت او ناراحتم. فکر می کنم مچ پای اوست. تکل خوبی نبود  (قضاوت در مورد آن را به عهده داوران می گذارم) فکر می کردم او بازی را خیلی خوب شروع کرد و حیف شد. یک مصدومیت دیگر آخرین چیزی است که به آن نیاز داریم ."

سه شکست پیاپی؟
" نتیجه برای هواداران و بازیکنان ناامیدکننده است. بازیکنان در بازی کردن به شکلی که ما می‌خواهیم کار بزرگ و خوبی انجام دادند، اما فقط کمی کم آوردیم. ما مقابل تیم خوب استون ویلا قرار داشتیم و فکر می‌کنم یکی از بهترین فوتبال های فصلمان را بازی کردیم. من احساس عصبانیت از کسی ندارم، از بازی بازیکنانم کاملا راضی هستم. اگر روز دیگری بود شاید می بردیم."

خطای هند پنالتی در محوطه جریمه استون ویلا؟
" من هرگز در مورد قوانین بازی با یک داور بحث نکرده ام و نخواهم کرد، یاد گرفتم که بالغانه رفتار کنم و به داوران احترام بگذارم!"

چه چیزی باید تغییر کند؟
" باید سعی کنیم موقعیت های بیشتری ایجاد کنیم. مصدومیت هم ریتم ما را بهم زد."

بازی بعدی با منچسترسیتی؟
" بازیکنان مصدومم به بازی نمی رسند. نیازی به بازی های بزرگ نیست همیشه در لیگ برتر انگیزه وجود دارد. باید مقابل یک تیم خوب بهترین بازی را انجام دهیم. باید سعی کنیم ادامه بدهیم و به روزهای خوب برگردیم."