به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ پس از توافق با اتحادیه فوتبال کامرون توانستند اونانا را تا 14 ژانویه حفظ کنند. این تیم در بازی اولش در جام ملت‌های آفریقا باید 15 ژانویه به مصاف گینه برود.  این بدان معناست که این دروازه‌بان برای بازی یونایتد مقابل تاتنهام در اواسط ژانویه در دسترس خواهد بود. با این حال، پوستکوگلو همچنان نگران نیست و اظهار داشت که هر باشگاهی حق دارد با چنین وضعیتی که صلاح می‌داند برخورد کند.

پستکوگلو در گفتگو با خبرنگاران گفت: "بله، من فکر نمی‌کنم این عادلانه نباشد. هر باشگاهی می‌تواند آنطور که  می‌خواهد با اوضاع برخورد کند. دلایل برای این کارها وجود دارد و نظر خاصی در مورد آن ندارم. دیدگاهم نسبت به بازی با یونایتد عوض نمی‌شود."
در نهایت ما به قوانین فیفا پایبند هستیم. ما می‌خواهیم بازیکنانمان نماینده کشورشان باشند. این رقابت‌ها تورنمنت‌های بزرگی در آسیا و آفریقا هستند که در آن شرکت می‌کنند و امیدوارم همه آنها موفق باشند. مهمتر از آن، امیدوارم که همه آنها سالم برگردند. من کاملا روی تیم خودم متمرکزم و برایم مهم نیست دیگر باشگاه‌ها چه می‌کنند."

مقررات فیفا باشگاه‌ها را موظف می‌کند که از اول ژانویه به بعد بازیکنان برای جام ملت‌های آفریقا به تیم‌های ملی بپیوندند، اگرچه می‌توانند پس از مذاکره با فدراسیون‌ها، این تاریخ را به عقب برگردانند. تاتنهام قبلاً به ایو بیسوما از مالی و پاپ ماتار سار از سنگال اجازه داده است به تیم ملی خود بپیوندند، در حالی که سون هیونگ مین نیز برای شرکت در جام ملت‌های آسیا از انگلیس خارج شده است.

1975213