به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد که دیگر زمان خروج مائورو ایکاردی از پاریس سن ژرمن فرا رسیده است. مهاجم آرژانتینی که روزگار نامطلوبی را در فرانسه سپری کرد، بیش از هر زمان دیگری به ترک این تیم و حضور در فوتبال ترکیه نزدیک شده و اکنون همه چیز مهیای انعقاد قرارداد رسمی این بازیکن و گالاتاسرای است.

پنجره تابستانی در ترکیه روز 8 سپتامبر بسته می‌شود و خبرنگاران معروف بازار نقل و انتقالات از جمله فابریزیو رومانو اعلام کرده‌اند که ایکاردی با عقد قراردادی قرضی راهی ترکیه می‌شود.

پس از جدایی کاپیتان سابق نراتزوری از اینتر، او در ابتدا فرم خوبی را از خود در پاریس نشان داد اما رفته رفته این بازیکن در سراشیبی نزول قرار گرفت و اکنون این بازیکن چمدان‌هایش را برای سفر به ترکیه بسته است.

در قرارداد قرضی ایکاردی بندی وجود دارد که گالاتاسرای می‌تواند در صورت رضایت از عملکرد ستاره آرژانتینی، او را به صورت دائم به خدمت بگیرد.

نکته جالب اما پیام واضح ایکاردی در فضای مجازی است، او عکسی از تتوهای روی بدنش را به اشتراک گذاشت که چشمان شیر در خالکوبی این بازیکن، به صورت ویژه‌ای پر رنگ‌تر شده بود. در ترکیه، شیر نماد تیم گالاتاسرای است.