در این پست قرار است نگاهی به 8 راز برتر Red Dead Redemption 2 می اندازیم.

بازی Red Dead Redemption 2 به رازهای خود معروف است.

طرفداری | بازیکنان در این بازی مدت بسیار زیادی را در حال کاوش سپری می کنند اما باز هم نمی توانند تمام رازهای این بازی و مناطق مخفی بازی را پیدا کنند. احتمالا شما نیز در یوتیوب دیده اید که هر چند هفته، شاهد کشف رازهای جدید از Red Dead Redemption 2 هستیم. حالا قرار است به 8 مورد از بهترین رازهای Red Dead Redemption 2 که احتمالا بعضی از آن ها را از دست داده اید، نگاهی داشته باشیم. به هر کدام از آن ها نگاه کوتاهی می کنیم تا اگر تصمیم گرفتید به سراغ آن ها بروید، زیبایی آن برای شما کم نشود.

Serial Killer Cabin

قطعا یکی از رازهای بسیار جالب این بازی پیدا کردن قاتل سریالی است. در مخفیگاه او شاهد اعضای بدن تکه تکه شده خواهید بود که از دیوار آویزان هستند. اگر به فیلم و سریال های جنایی علاقه دارید، پس از ماموریت برای شما است. 3 صحنه قتل وجود دارد و با بررسی آن ها به شواهد جدیدی می رسید و شما را کمک می کند به قاتل سریالی را پیدا کنید.

Bigfoot's Cave

پاگنده و یا همان Bigfoot همواره در بازی های راک استار حضور داشته است. اگر مایل به ملاقات با او هستید می توانید در نزدیکی Calumet Ravine غاری را پیدا کنید که او در آن پنهان شده است.  ورودی غار با یک تخته سنگ مسدود شده و زمانی که نزدیک شوید مکالمه شما با پاگنده آغاز می شود.

ManBearPig

اگر Southpark را تماشا کرده باشید، ManBearPig را می شناسید. در این اثر شاهد اشاره هایی به بازی Red Dead هستیم و راک استار نیز تصمیم گرفت این لطف را در بازی خود جبران کند و ManBearPig را در گوشه ای از بازی به بازیکنان نشان دهد.

UFO

فضایی ها نیز یکی دیگر از موجودات مورد علاقه راک استار هستند. این روزها در مورد حضور فضایی ها روی زمین احتمالا خبرهایی شنیده اید و حالا در Red Dead Redemption 2 نیز می توانید آن ها را ببینید. اگر می خواهید مطمئن شوید که فضایی ها را می بینید بین ساعات 1 تا 3 بامداد به بالای کوه Mount Shann بروید و شاهد بشقاب پرنده باشید.

Meteor House

شهاب سنگ خانه ای را از بین می برد. اگر می خواهید شاهد این اتفاق باشید به شرق Brandywine بروید و این خانه را پیدا کنید. آن ها احتمالا برای شام دور هم جمع شده بودند و در حالی که از روز خود حرف می زدند، یک شهاب سنگ از ناکجا آباد روی خانه آن ها فرود آمد.

A Hobbit House

خانه هابیت ها در Lord Of The Rings همیشه به دنج به نظر می رسید. متاسفانه شما نمی توانید وارد این خانه شوید اما دیدن آن از بیرون نیز خارج از لطف نیست. برای دیدن خانه این خانه به ایستگاه Bacchus بروید و شمال شرقی آن را بررسی کنید.

Ghost Train

اگر قرار است در این بازی شاهد حضور فضایی ها و پاگنده باشیم، پس قطار ارواح نیز باید وجود داشته باشد. دیدن این قطار بسیار شگفت انگیز است و پیشنهاد می کنم حتما به آن سر بزنید. برای دیدن قطار ارواح باید 3 صبح به شمال غربی Lemoyne بروید. کنار ریل به حرکت ادامه دهید و شاهد این قطار باشید.

Robot

با گشت و گذار در بازی و دیدن یک ربات احتمالا برای شما نیز غافلگیر کننده خواهد بود. این اتفاقی است که در زمان انجام ماموریت A Bright Bouncing Boy برای شما رخ خواهد داد. این یکی از ماموریت های غم انگیز در Saint Denis است که احتمالا آن را انجام داده اید.