به گزارش "ورزش سه" شب گذشته و در حضور نزدیک به 60 هزار تماشاگر در ورزشگاه ولتینز آره‌نا، تیم فوتبال شالکه توانست از نعمت حضور تماشاگران خود در هفته ماقبل پایانی بوندسلیگا 2 بهره ببرد و با کامبکی باورنکردنی صعودش به سطح اول فوتبال آلمان را مسجل کند.

شاگردان بوسکنز در شرایطی تا دقیقه 47 با 2 گل از سن پائولی عقب بودند، توانستند با درخشش و گلزنی تروده و زالازار کامبک بزنند و شکست 2 گله خانگی را با برتری 3-2 عوض کنند تا صدرنشینی‌شان در بوندسلیگا 2 مسجل شود و در فاصله یک هفته تا پایان فصل صعود آن‌ها به بوندسلیگا انجام شود.

تیم شالکه که فصل گذشته از بوندسلیگا به بوندسلیگا 2 سقوط کرده بود، حالا صعودش به سطح اول فوتبال آلمان مسجل شده و شاگردان بوسکنز فصل آینده مجدداً در جمع بزرگان فوتبال آلمان حضور خواهد داشت.

جالب آن‌که در مسابقه دیشب تیم سن پائولی در 10 دقیقه پایانی مسابقه 2 اخراجی داشت تا آن‌ها با 9 بازیکن بازی را به پایان ببرند و جشن باشکوه صعود شالکه در حضور نزدیک به 60 هزار تماشاگر به انجام برسد.

گفتنی است که تیم‌های هامبورگ، دارمشتات، وردربرمن و سن پائولی در تلاش برای صعود به بوندسلیگا هستند و در هفته پایانی، یکی از این 4 تیم به صورت مستقیم به بوندسلیگا صعود خواهد کرد و یک تیم دیگر هم جواز حضور در پلی‌آف را به دست می‌آورد.


هواداران خوشحال شالکه با کندن بخش‌هایی از چمن ورزشگاه آن را به یادگار بردند.


جنون روی تیر دروازه. باشگاه شالکه مجبور به تعویض دروازه‌های ورزشگاه بزرگ خود خواهد بود.


بریدن تور با قیچی . این کم خرج ترین خسارت هواداران به باشگاه بود.


جشن صعود در آغوش هواداران. زیباترین تصاویری که شب گذشته از فوتبال آلمان مخابره شد.


هجوم به داخل زمین که ماجرای جشن نافرجام قهرمانی شالکه در سال 2001 را در ذهن‌ها تداعی کرد.