به گزارش "ورزش سه"، باشگاه لیورپول تایید کرد در پایان فصل جوئل ماتیپ و تیاگو آلکانتارا به عنوان بازیکن آزاد این باشگاه را ترک خواهند کرد.

لیورپول که برای جدایی با یورگن کلوپ آماده شده باید با دو بازیکن با تجربه هم خداحافظی کند.

باشگاه لیورپول درمورد خداحافظی ماتیپ نوشت: "این بازیکن 32 ساله قرار است با پایان قراردادش با برنزها، فصل جدیدی را در زندگی حرفه‌ای خود آغاز کند که افتخارات زیادی را در آنفیلد کسب کرد.

2022775

این مدافع میانی آرام و خونسرد جزو اولین خریدهایی بود که یورگن کلوپ انجام داد، سرمربی جدید ما در آن زمان او را به عنوان بازیکن آزاد از شالکه جذب کرد.

او از فصل 16-2015 به مرسی ساید آمد و  یکی از بهترین خریدهای تاریخ قرمزها خواهد بود. 201 بازی، 11 گل، 7 مدال برنده -از جمله قهرمانی لیگ قهرمانان و لیگ برتر- جزو افتخارات اوست."

در بخشی از توضیح باشگاه لیورپول برای اعلام خبر جدایی تیاگو هم اینطور نوشته شده است:"هافبک با استعداد پس از چهار فصل که در طی آن 98 بازی انجام داد و 6 گل به ثمر رساند، از آنفیلد خداحافظی کرد.

2022776

تیاگو به عنوان یک چهره باتجربه که به محض ورودش عناوین زیادی داشت، در سال 2022 قهرمانی در جام حذفی و جام اتحادیه را تجربه کرد. تیاگو در سپتامبر 2020 با سر و صدای زیادی به مرسی ساید آمد و یک هافبک کارآمد بود."