به گزارش "ورزش سه"، امرابط در ساعات پایانی پنجره نقل و انتقالات بالاخره از فیورنتینا جدا شد و به منچستریونایتد پیوست تا اریک تن‌هاخ به بازیکنی که از ابتدای این پنجره به دنبال جذبش بود رسیده باشد. 

این مربی هلندی امیدوار بود که او بتواند خیلی زود با شرایط باشگاه جدیدش سازگار شود و نمایشی که او انتظارش را دارد در ترکیب این تیم ارائه کند تا وضعیت نه چندان خوب آنها از ابتدای فصل تا حد زیادی بهبود پیدا کند اما حالا با خبر بدی مواجه شده است. 

امرابط برای دیداری از مرحله انتخابی جام ملت‌های آفریقا برابر لیبریا که روز شنبه برگزار خواهد شد و دیدار دوستانه برابر بورکینافاسو که سه روز پس از آن انجام می‌شود به اردوی تیم ملی مراکش ملحق شد اما حالا با مشکل مصدومیت روبرو شده است. 

1921091

اتلتیک مدعی شده است که ماهیت خود این مصدومیت چندان جدی و نگران کننده نیست اما پیش از این اخباری منتظر شده بود که کادر پزشکی منچستریونایتد متوجه مشکلی در شرایط فیزیکی امرابط پیش از امضای قرارداد با این باشگاه شده بود و حالا ممکن است همان مشکل تشدید شده باشد. 

گفته می‌شد این مشکل و مصدومیت از ناحیه پشت و کمر این ستاره مراکشی است و آنها امیدوار هستند که در این فاصله تا شروع مجدد رقابت‌ها بتوانند او را به طور کامل آماده کنند، در غیر این صورت تن‌هاخ نمی‌تواند از ستاره جدیدش در دیدار برابر برایتون استفاده کند.