به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن برزیلی یکی از معدود خریدهای امیر قلعه‌نویی جهت تقویت گل‌گهر برای حضور در لیگ بیست و دوم به شمار می‌رود؛ بازیکنی که با سابقه حضور در تیم‌های مطرح برزیل و همینطور شرق آسیا حساب زیادی روی او باز شده است.
گومز که خیلی دیر و در اردوی ترکیه به اردوی گل‌گهر اضافه شد در مصاف اول برابر تراکتور با صلاحدید امیر قلعه نویی بازی نکرد تا بیشتر در کنار تیم تمرین کند و رفته رفته آماده حضور در مسابقات شود.
این بازیکن در مصاف با مس رفسنجان هم از روی نیمکت کار را آغاز کرد و با وجود مصدومیت استنلی کی‌روش در دقیقه 20 هم نیمکت نشینی او ادامه داشت، تا اینکه سرانجام در دقیقه 81 به جای مرتضی تبریزی وارد زمین شد تا اولین حضور رسمی خود را برای آبی‌پوشان سیرجانی در ورزشگاه شهدای رفسنجان انجام داده باشد.


این حضور اگرچه در روز نمایش بد گل‌گهر سیرجان در دربی کرمان اتفاق افتاد ولی گومز هر بار پا به توپ شد نشان داد از تبحر خوبی در حمل توپ و کارهای تکنیکی برخوردار است و در صورتی که در فضا و شرایط مناسب‌تری در زمین حریف صاحب توپ شود، می‌تواند برای آنها دردسرساز شود.
دیدار بعدی گل‌گهر در ورزشگاه قاسم سلیمانی مقابل سپاهان صدرنشین مسابقات است و این احتمالا مسابقه‎‌ای است که گومز فرصتی بیشتر از 10 دقیقه برای نشان دادن توانایی‌هایش پیدا خواهد کرد.